Uudised

Rakett 69 teaduslaager 19. oktoober


18.-21.oktoobril toimub koolis Rakett 69 teaduslaager. Teaduslaagri põnevaid ülesandeid lahendavad 3.K ja 3.J klassi õpilased. Ühtekokku osaleb laagris 24 õpilast.

Teaduslaagri ülesehitus ja tegevused lähenevad õppimisele teistsuguse, loova nurga alt. Esimeseks väljakutseks on koostöö tegemine ning seda peabki harjutama. Õpitakse igal juhul – kui koostöö õnnestub või isegi, kui ei õnnestu.

Teiseks väljakutseks on loov, „kastist välja“ mõtlemine. Õpilastele antakse ülesanne, vihje ja töövahendid. Edasine töökäik on meeskonna teha. Ei mingeid töövihikuid ja lünktekste. Ei mingeid juhenditega õpikuid. Teaduslaagris peab ISE mõtlema! Ja ISE mõtlemine ongi kõige keerulisem.

Teaduslaagri raames ehitavad õpilased paadi, kompassi, hambatikkudest torni, käsihaaratsi ja ragulka-lennuki. Lisaks on vaja määrata bakterite kogus, leida kirjutusvahend, saata salakiri, läbida peegellabürint ning katsetada ragulkast laskmist. Tegevuste tulemuseks on õppimine läbi praktilise tegevuse.

Aitäh õpetaja Vilje Malvale nii põneva ja loova õpitegevuse korraldamise ning läbiviimise eest!

18.-21.oktoobril toimub koolis Rakett 69 teaduslaager. Teaduslaagri põnevaid ülesandeid lahendavad 3.K ja 3.J klassi õpilased. Ühtekokku osaleb laagris 24 õpilast.

Teaduslaagri ülesehitus ja tegevused lähenevad õppimisele teistsuguse, loova nurga alt. Esimeseks väljakutseks on koostöö tegemine ning seda peabki harjutama. Õpitakse igal juhul – kui koostöö õnnestub või isegi, kui ei õnnestu.

Teiseks väljakutseks on loov, „kastist välja“ mõtlemine. Õpilastele antakse ülesanne, vihje ja töövahendid. Edasine töökäik on meeskonna teha. Ei mingeid töövihikuid ja lünktekste. Ei mingeid juhenditega õpikuid. Teaduslaagris peab ISE mõtlema! Ja ISE mõtlemine ongi kõige keerulisem.

Teaduslaagri raames ehitavad õpilased paadi, kompassi, hambatikkudest torni, käsihaaratsi ja ragulka-lennuki. Lisaks on vaja määrata bakterite kogus, leida kirjutusvahend, saata salakiri, läbida peegellabürint ning katsetada ragulkast laskmist. Tegevuste tulemuseks on õppimine läbi praktilise tegevuse.

Aitäh õpetaja Vilje Malvale nii põneva ja loova õpitegevuse korraldamise ning läbiviimise eest!